
Printtisisällöt priimaksi: esitteet, artikkelit ja advertoriaalit
Jokaisella yrityksellä on erilaiset tavoitteet sisällöntuotannon suhteen. Yhteistyön alussa selvitän toiveesi, minkä jälkeen rakennan yrityksesi tavoitteita tukevan sisältöpaketin. Alla kuitenkin muutamia esimerkkejä siitä, millaista yhteistyömme voi olla.
Esitteet ja muut printtisisällöt
Onko sinulla visio mainiosta printtituotteesta, mutta sisältö kaipaa selkeyttä? Kaipaavatko yritysmateriaalit päivitystä? Kirjoitan houkuttelevat ja ytimekkäät printtisisällöt, jotka ovat linjassa yrityksesi arvojen ja ilmeen kanssa.
Minulle on tärkeää, että teksti on kiinnostavaa, mutta myös näyttää hyvältä painettuna, jolloin kokonaisuudesta tulee laadukas ja mieleenpainuva. Printtituotteiden painatus on joskus isokin investointi, joten mikset panostaisi niissä myös laadukkaaseen ja kiinnostavaan sisältöön? Vaikka esimerkiksi esite olisi kuinka upea tahansa, voi sen potentiaali valua hukkaan, jos sisältö on tylsää. Kun esiteteksti ja muu sisältö tempaa lukijan mukaansa, on esitteestäsi tai mainoksestasi enemmän iloa niin asiakkaalle kuin sinullekin.
Mikäli kaipaat tekstisisältöjen lisäksi myös graafisen puolen osaamista, hoituu koko esite helposti alusta loppuun. Tällöin graafisen puolen kontaktini loihtivat laadukkaan ilmeen toiveidesi mukaan. Itse hoidan projektinjohtamisen, jolloin asioit aina saman henkilön kanssa.
Artikkelit ja advertoriaalit
Haluaisitko kertoa tuotteesi tai palvelusi hyödyistä perinteistä mainosta laajemmin, mutta kuitenkin myyväällä otteella ja lukijalle lisäarvoa tuoden? Kirjoitan informatiiviset ja mukaansatempaavat artikkelit ja advertoriaalit aiheesta kuin aiheesta.
Nykyään puhutaan paljon siitä, että markkinoinnilla tulisi tarjota asiakkaalle jokin hyöty tai lisäarvo, ja houkutella heidät sitä kautta oman tuotteen tai palvelun piiriin. Enää ei siis riitä, että myydään omaa tuotetta, koska se on hyvä, vaan sen erinomaisuus täytyy tuoda mahdollisimman hyvin perustellen esiin. Tässä sisältömarkkinointi tarjoaa loistavan keinon erottua massasta.
Advertoriaalit pureutuvat tavallista mainosta syvemmin tuotteesi maailmaan, tarjoten lukijalle monipuolisen katsauksen aiheeseen. Tekstissä käytettyjen haastatteluiden kautta pystytään tuomaan tuotetta lähemmäs asiakkaita, joko yrityksen edustajien tai tuotetta jo käyttävien asiakkaiden näkökulmasta.
Asiantunteva ja houkuttelevasti kirjoitettu artikkeli tai advertoriaali herättää mielenkiinnon kokeilla, ja koska teksti on kirjoitettu yrityksesi kannalta positiiviseen ja ammattitaitoiseen sävyyn, sinulla on hyvät mahdollisuudet olla ensimmäinen, johon lukija ottaa yhteyttä halutessaan ostaa tuotteen.
—
OTA YHTEYTTÄ, NIIN JUTELLAAN LISÄÄ! priska@autiocreations.fi / 0442363503